Asistent učiteľa pomáha žiakom s individuálnymi potrebami pri učení aj v bežnom školskom živote. Medzi jeho úlohy patrí vysvetľovanie učiva, pomoc s plnením úloh, sprostredkovanie informácií, podpora pri používaní kompenzačných pomôcok a dohľad nad žiakmi počas prestávok alebo obeda. Asistent preformuluje a zjednodušuje zadania úloh a vysvetľuje poučky, ktorým žiak nerozumie, aby lepšie pochopil učivo. Pomáha s vypĺňaním cvičení, diktátov alebo s písaním poznámok, ak žiak nestíha sledovať tempo triedy. Pomáha žiakovi pripraviť si potrebné pomôcky a zorientovať sa v učebniciach alebo na interaktívnej tabuli. Dopĺňanie učiteľa: Pri vysvetľovaní učiva učiteľom asistent prevezme jeho úlohu a pomáha žiakovi s plnením úloh na mieste. Pomáha žiakom prekonávať informačné, jazykové, kultúrne, sociálne či zdravotné bariéry. Toto bude téma nášho stretnutia.
V rámci online webinára môžete zdieľať svoje skúsenosti a komunikovať s lektorom formou online chatu. Webinár je vhodný pre pedagógov ZŠ, asistentov pedagóga aj pre širokú verejnosť.

Vzdelávací webinár pre každého záujemcu pre rozšírenie svojej pedagogickej kvalifikácia.
- 70 minútová prednáška na vybranú tému
- Erudovaný lektor
- Zdieľanie skúseností, online chat s lektorom kurzu
- Materiály z webinára – prezentácia, video k opakovanému prehrávaniu
- Osvedčenie o absolvovaní webinára, ktoré si môžete stiahnuť už na druhý deň po absolvovaní webinára
- Kvalitné vzdelávanie z pohodlia Vášho domova
Online webinár môžete sledovať z pohodlia Vášho domova. Budete potrebovať len pripojenie na internet.
Po objednaní a zaplatení webinára si môžete spustiť webinár v deň a čas konania vo svojom účte – môj účet/sledovať webinár.
Webinár je možné objednať na účastníka alebo na zamestnávateľa, v obidvoch prípadoch Vám vystavíme faktúru.
V prípade otázok sa môžete obrátiť na e-mail: vlavici.slovensko@vlavici.cz
Všeobecné informácie:
· Webináre sa vysielajú na našej vlastnej platforme, neje potreba inštalovať žiadny program, vysielanie online webinára môžete sledovať vo svojom účte.
· K sledovaniu webinára nepotrebujete kameru ani mikrofón, dotazy uvádzate prostredníctvom online chatu s lektorom webinára.
· V prípade neúhrady objednaného webinára budeme postupovať podľa zákonných noriem podľa obchodných a storno podmienok.
Informácie k platbe:
Po objednaní webinára príde automatické potvrdenie na e-mail.
Pokiaľ účastník objednáva webinár na zamestnávateľa /školu, škôlku či inú inštitúciu/, príde mu faktúra, ktorú musí predať inštitúcii na úhradu, faktúra má splatnosť 7 dní od vystavenia.
Pokiaľ účastník objedná webinár na seba, je nutné vykonať úhradu a odoslať potvrdenie na e-mail vlavici.slovensko@vlavici.cz