Komunikácia je neoddeliteľnou súčasťou práce pedagóga. Každý rozhovor nebýva len pozitívny a často krát do dialógu vstupujú aj negatívne emócie. Je náročné viesť krízovú komunikáciu tak, aby emócie neurčovali spôsob a cieľ rozhovoru. Webinár naučí účastníka, ako efektívne viesť krízovú komunikáciu, ktorá čaká každého, kto pracuje nielen s deťmi, ale aj s dospelými. Počas vzdelávania sa budeme venovať aj praktickým informáciám, návodom a odporúčaniam na vedenie krízovej komunikácie a predstavíme si aj tie, ktoré sa vyskytujú v školskom prostredí. Účastníci budú vedieť identifikovať krízové a náročné životné situácie a systematicky využívať získané teoretické a praktické vedomosti v praxi.
Webinár je určený pre všetkých pedagogických a odborných zamestnancov škôl (materských, základných, stredných).
Vzdelávací webinár pre každého záujemcu pre rozšírenie svojej pedagogickej kvalifikácia.
- 70 minútová prednáška na vybranú tému
- Erudovaný lektor
- Zdieľanie skúseností, online chat s lektorom kurzu
- Materiály z webinára – prezentácia, video k opakovanému prehrávaniu
- Osvedčenie o absolvovaní webinára, ktoré si môžete stiahnuť už na druhý deň po absolvovaní webinára
- Kvalitné vzdelávanie z pohodlia Vášho domova
Online webinár môžete sledovať z pohodlia Vášho domova. Budete potrebovať len pripojenie na internet.
Po objednaní a zaplatení webinára si môžete spustiť webinár v deň a čas konania vo svojom účte – môj účet/sledovať webinár.
Webinár je možné objednať na účastníka alebo na zamestnávateľa, v obidvoch prípadoch Vám vystavíme faktúru.
V prípade otázok sa môžete obrátiť na e-mail: vlavici.slovensko@vlavici.cz
Všeobecné informácie:
· Webináre sa vysielajú na našej vlastnej platforme, neje potreba inštalovať žiadny program, vysielanie online webinára môžete sledovať vo svojom účte.
· K sledovaniu webinára nepotrebujete kameru ani mikrofón, dotazy uvádzate prostredníctvom online chatu s lektorom webinára.
· V prípade neúhrady objednaného webinára budeme postupovať podľa zákonných noriem podľa obchodných a storno podmienok.
Informácie k platbe:
Po objednaní webinára príde automatické potvrdenie na e-mail.
Pokiaľ účastník objednáva webinár na zamestnávateľa /školu, škôlku či inú inštitúciu/, príde mu faktúra, ktorú musí predať inštitúcii na úhradu, faktúra má splatnosť 7 dní od vystavenia.
Pokiaľ účastník objedná webinár na seba, je nutné vykonať úhradu a odoslať potvrdenie na e-mail vlavici.slovensko@vlavici.cz